Антиковідна промопродукція: чи вона популярна?
З початку пандемії коронавірусу минуло вже досить багато часу. Цього достатньо, щоб підбивати підсумки, аналізувати ринок сувенірної продукції й планувати далі життя. Зараз ми вже знаємо про вплив COVID-19 набагато більше. Але коли у січні-березні галузь лише готувалася до сезону 2020 року, одразу після проведення кількох виставок рекламно-сувенірної продукції, на всіх учасників ринку чекав шок.
Повний локдаун у березні 2020 року сплутав усі карти. Відстань, відсутність можливості пересування на громадському транспорті, медичні блок-пости на в'їздах до міст – все це було для нас вперше. Бізнес відреагував різноспрямовано. Від банкрутств, звільнень та урізання рекламних бюджетів до швидкої адаптації, побудови онлайн дистрибуції та хаотичної скупки комп'ютерного обладнання.
По-різному поводили себе й рекламні агенції. Частина закрилася на карантин із жахом спостерігала за порожніми вулицями українських міст. Інші почали будувати вітряки, намагаючись зловити попутний вітер та нові можливості для бізнесу. І такі можливості з'явилися. Маски, антисептики та інші засоби для індивідуального захисту зрідка брендували й раніше, але з 2020 року це стало майже обов’язковим пунктом, мастхевом у комерційних пропозиціях рекламних агентств.
Гуртові постачальники вловили тренди дуже швидко. На ринку з'явилися повербанки, блокноти, ручки та ще безліч подарункових продуктів з антибактеріальним покриттям. На перших сторінках рекламних каталогів стали друкувати нові фото, це були термометри, маски, аптечки, антисептики, ручки для безконтактного відкриття дверей.
Але найцікавіше – це, звісно, статистика продажу цих протиковідних товарів. Підбиваючи підсумки 2020 року, можна точно констатувати, що ця категорія все-таки не вистрілила. Такі дані підтверджують звіти не лише українських, а й російських та європейських агентств.
Рекламний ринок виявився на диво консервативним. Провідні бренди відмовилися «наживатися на хайпі». Подарунок має нести позитивні емоції, – це головне. Тому всі провідні каталоги на 2021 рік поставили ковідні товари на останні сторінки своїх видань. Тепер у всякому разі зрозуміло – щоб не трапилося у 2021 році, ніщо не може похитнути позиції звичайної білої футболки – головного хіта рекламної продукції.
Прокоментувати