Чи можна назвати трендом те, що існує з часів середньовіччя? Від монархів до міленіалів, від примітивної ручної вишивки королівських ініціалів до сучасного автоматизованого різноманіття технологій брендування. Мета якісного одягу одна – заявити про себе, показати приналежність до певної групи людей, виділитися із загальної маси.

Персоналізація текстилю – основа сучасного корпоративного стилю багатьох компаній та ефективний засіб реклами бренду.

Зібрали для вас декілька порад по брендуванню від спеціалістів компанії Євробізнес Україна. Ці рекомендації допоможуть виділитися в натовпі й справити враження.

Унікальне розташування

Нетипове розміщення логотипу на горловині футболки

Бренд The North Face наносить логотип на текстиль в нетипових місцях: на горловині чи комірі, не на грудях, а трішки вище, практично на плечі.

Такий підхід відрізняє бренд від конкурентів.

Розгляньте можливість брендування ззаду на комірі жилетів, задній лямці кепки або на язичку кросівок.

В епоху посиленої персоналізації унікальне місце розташування може створити позитивну рекламу вашого бренду чи компанії.

Спеціальні ефекти

Термоперенос об’ємною плівкою виглядає ефектно

Плівка, що розширюється при нагріванні, розкриваючи свою об'ємну структуру. Ідеально підходить для створення оригінального принту на одязі з цікавим ефектом 3D.

Спробуйте оригінальні методи брендування футболок, поло, худі та світшотів: об’ємна 3D вишивка, термоперенос об’ємною плівкою (на фото), світловідбивальними елементами тощо.

Брендування одягу: вишивка

Вишивка для брендування курток, футболок, спортивних костюмів, суконь, шапок та кепок застосовується досить давно. Для міжнародного маркетингу – це успішний спосіб привернути увагу споживачів. Для українців – це традиційний оздоблювальний елемент, який має потужний бекграунд. Існує версія, що у вишивці прихований код нації. Якщо раніше орнаменти й узори відображали родові зв'язки, соціальні комунікації й вірування наших пращурів, то сьогодні вишита корпоративна символіка на елементах одягу, кепках чи звичайних сумках – це стильно, модно й практично.

Вишивку здійснюють на матеріалах різного типу:

  • бавовні звичайній та органічній;
  • поліестері й переробленому поліестері;
  • еластані;
  • лайкрі;
  • віскозі та інших тканинах.

Для нанесення вишитих елементів використовують сучасне обладнання. Машинна вишивка – це завжди бездоганно виконана робота. Інноваційні технології забезпечують якісну роботу вишивальних машин. Спеціальні програми контролюють точність роботи й відповідність готової вишивки макета. Все дуже акуратно на лицьовій і на виворітній частині.

Серед переваг вишивки – швидке виконання замовлення, точна колористика, довговічність, деталізація.

Вибір кольору

Pantone color trend Spring/Summer 2023

Мода дуже швидкоплинна, щоб бути завжди «на хвилі», не бійтеся експериментувати з палітрою кольорів текстилю. Це можуть бути модні сезонні кольори, колір року від Pantone, різноманітні відтінки корпоративного кольору та ін.

Головним кольором 2023 року експерти Pantone оголосили Viva Magenta (Pantone 18-1750) або карміновий червоний. Карміновий походить із сімейства червоних відтінків з кошенілі – комах, яких використовували для отримання червоного барвника. Виконавча директорка Інституту кольору Pantone Леатрис Айземан зазначила, що Viva Magenta, натхнений кольором кошенілі, – дуже цінний природний барвник. І це прекрасно, що суспільство в епоху високих технологій продовжує черпати натхнення у природи. Головний колір впливає на відтінки, які можна поєднувати з ним. Карміновий підходить для створення монохромних образів, також його можна поєднувати з контрастними.

Крім головного кармінового, трендовими кольорами у 2023 році є:

  • фуксія – яскраво-рожевий колір, що поєднується з червоним, сірим, лимонним та блакитним відтінками;
  • макіато – теплий бежевий відтінок, його можна поєднувати з яскравим червоним, світло-сірим, чорним та молочним кольорами;
  • помаранчевий – поєднується з чорним, фіолетовим, бежевим та сірим;
  • оливковий – гармонічно виглядає з чорним, білим, теракотовим, небесно-блакитним та смарагдовим;
  • зелений класичний – в гармонії з синім, червоним, білим та коричневим кольорами.

Одяг, який пропонує компанія Євробізнес Україна, виконаний в трендових кольорах 2022-2023 рр. Також у нас багато речей кольору хакі, популярність їх обумовлена російсько-українською війною, яка також впливає на індустрію моди.

*Pantone – система відповідності кольорів. В CMYK змішуються чотири базові кольори, а в системі Pantone Plus базових кольорів 18, тому колірний простір цієї системи набагато ширший.

Світловідбивальні елементи на одязі

Крім кольорів, важливим елементом одягу є світловідбивальні деталі. Принцип їх дії полягає в тому, що вони не випромінюють світло, а відбивають. Світловідбивальні стрічки, нашивки, шеврони чи інші елементи на жилетках, куртках, рюкзаках та сумках повертають світло від транспортних засобів. Такі елементарні речі часто рятують життя, особливо при поганому освітленні вулиць.

Брендування за допомогою нанесення малюнків чи символів зі світловідбивальним ефектом роблять на:

Менеджери Євробізнес Україна із задоволенням допоможуть втілити в життя будь-яку вашу ідею з персоналізації текстилю або самостійно зроблять її для вас під ключ. Телефонуйте менеджерам Євробізнес Україна для консультації:

+38 (044) 492-86-03