В бестселері New York Time «П’ять мов любові» отримання подарунків є одним з найбільш важливих способів показати свою прив’язаність до людини. Всі ми обожнюємо подарунки, особливо, неочікувані та корисні.

Правильний подарунок може замінити мільйони слів з вашого боку та вирішити певні цілі бізнесу. Це не лише демонструє наскільки ви цінуєте партнера, клієнта чи співробітника, але й те, наскільки розумієте його.

Корпоративні подарунки — невід’ємна частина ведення успішного бізнесу. Це не просто шоколадка для галочки, а справжнє мистецтво. За допомогою корпоративних подарунків можна:


Справити гарне перше враження


Підвищити довіру та взаємоповагу до компанії


Утримати і справити враження на існуючих партнерів


Виділитися серед конкурентів


Подякувати


Збільшувати продажі та дохід


Створювати, підтримувати і збільшувати впізнаваність бренду


Залучати нових клієнтів

Вибір та замовлення корпоративних подарунків та промопродукції — справа не така проста, як здається на перший погляд. Якщо ви хоча б один раз замовляли корпоративні подарунки з логотипом, то знаєте про це напевно. Під час замовлення сувенірів ми всі стикаємося з труднощами, як клієнти так і підрядники. Працюючи на рекламно-сувенірному ринку з 2003 року, менеджери Євробізнес Україна виділили для себе найпоширеніші труднощі, з якими стикаються під час роботи із замовниками:

  • немає чітко визначеного бюджету на корпоративні подарунки;
  • немає чіткої ідеї подарунку або хоча б напрямку,  в якому потрібно його підбирати;
  • компанії не надають інформацію про себе, ринок, на якому працюють, цільову аудиторію;
  • не розуміють цінність корпоративного подарунку або промопродукції, гроші в яку вкладає власник компанії.

Через проблеми, з якими ми стикаємося вже багато років поспіль, втрачається багато часу, що невигідно як клієнту так і підряднику. Тому що менеджер «Євробізнес Україна» повинен знайти потрібну інформацію про компанію та самостійно проаналізувати її і підготувати якісну та ефективну пропозицію корпоративних подарунків або промопродукції. Але по факту, таку інформацію повинен надавати відділ маркетингу клієнта, щоб пришвидшити комунікацію та дати потрібний вектор руху для підбору потрібної продукції.

Отож, пропонуємо вам зручний чек-лист по замовленню корпоративних подарунків або промопродукції з логотипом, щоб максимально оптимізувати та пришвидшити нашу спільну роботу.

1. Підготуйте бриф


Він повинен містити:

  • Коротку інформацію про компанію, її сферу діяльності, цінності, корпоративну культуру.
  • Зазначте для якого приводу потрібна сувенірна продукція.
  • Вкажіть цільову аудиторію.
  • Потрібний тираж.
  • Орієнтовний бюджет виділений на корпоративні подарунки або промосувеніри.
  • Брендбук компанії (у разі наявності).


2. Брендування продукції

Важливий етап в замовленні корпоративних подарунків та промосувенірів. Метод нанесення логотипу ви можете обрати самостійно або отримати професійну консультацію від спеціалістів Євробізнес Україна.

Для створення якісного макету нашим спеціалістам необхідні:


 

  • Логотипи і тексти у вигляді векторних об’єктів та переведені в криві.
  • Всі кольори повинні бути вказані в кольоровій моделі макету CMYK і/або Pantone.
  • Не використовувати для подання макетів програми Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint  .

Як тільки менеджер матиме всі необхідні матеріали, наш дизайнер створить макет для брендування з обраним товаром та вашим логотипом. Після затвердження продукція відправляється на брендування.


Спільна та злагоджена співпраця по вибору та брендуванню корпоративних подарунків відділу маркетингу клієнта та менеджера «Євробізнес Україна» – запорука успіху, яскравих емоцій та ефективної роботи. Плідна взаємодія важлива для досягнення спільної мети та цілей. Нам, як підрядникам, важливо якісно, швидко та на найвищому рівні задовольнити всі потреби клієнтів. А клієнту, в свою чергу, важливо ефективно використати бюджет, підібрати правильний подарунок, який подарує емоції та надовго запам’ятається.

Отож, обираючи корпоративні подарунки чи промопродукцію, подумайте, що саме вони мають донести. Що ви хочете продемонструвати цим подарунком? На який результат ви орієнтовані? Яка бізнес-функція вашого подарунку? Не починайте з сувенірних каталогів – починайте з власного досвіду, фантазії та цілі, на яку ви орієнтуєтесь.

Пам’ятайте, що корпоративні подарунки та промопродукція – це важливі компоненти бізнесу, які сприяють справі. Тобто, зміцнюють співпрацю, мотивують співробітників, підвищують лояльність клієнтів. Такий результат можливо досягнути лише при повному усвідомленні та наявності цілі подарунку.


Менеджери рекламно-сувенірної компанії «Євробізнес Україна» завжди готові допомогти з підбором правильної сувенірної продукції, брендуванням, підказати всю необхідну інформацію та закрити всі ваші потреби згідно з поставленими цілями. Але для цього нам потрібна ваша допомога! Лише спільною співпрацею з нашими клієнтами ми зможемо швидко та ефективно працювати та виконувати всі замовлення. Чітко формулюйте свої «хочу» і ми досягнемо найкращого результату!

На сайті Євробізнес Україна ви знайдете великий вибір корпоративних подарунків та промосувенірів на будь-який смак та для будь-якого приводу за доступною ціною. Всі товари надають великі можливості в сфері персоналізації та брендування.

Давайте працювати ефективно та злагоджено, щоб досягти неймовірних успіхів!