Вишивка на куртках, футболках, сукнях, іншому одязі – це не просто стильний елемент, а традиційна оздоба текстилю. Існує версія, що в українській вишивці прихований код нації. Хоч це не зовсім наукова гіпотеза і з нею можна не погоджуватися, але зерно істини в цьому є. Етнографічні дослідження показали, що у вишивці закодовано багато символів, фольклорних образів, саме тут сконцентровано безліч архетипів української культури. Орнаменти й узори зображують родові зв'язки, соціальні комунікації, вірування й традиції наших пращурів. Сучасний підхід: машинна вишивка з фірмовою символікою – це прекрасна подача інформації та вдалий маркетинг.

Методи нанесення корпоративної символіки

Брендування одягу й інших предметів – сильний маркетинговий хід, який дозволяє в рази збільшити цільову аудиторію і поширити інформацію про товари, послуги, компанію. Нанесення корпоративної символіки на одяг співробітників є одним з інструментів тимбілдингу. Однакова форма допомагає краще відчувати командний дух. Брендований одяг ефективно об’єднує людей в один робочий механізм.

Для брендування одягу й текстильних виробів застосовують:

Всі методи мають свої переваги й особливості. Клієнти замовляють досить часто цифровий друк та термоперенесення, але вишивка поза конкуренцією. Корпоративний одяг з вишитою символікою виглядає не банальною спецівкою, а уніформою, яка зроблена з почуттям стилю, з урахуванням індивідуальності.

Сучасна вишивка – це нанесення написів, зображень, іншої корпоративної символіки за допомогою вишивальних машин. Це своєрідний графічний дизайн, створений нитками. Зображення можуть бути пласкими або 3D. Застосування сучасних машин дозволяє моделювати найфантастичніші проєкти з інноваційними ефектами.

Який одяг брендують вишивкою?

Цей метод дозволяє створити зображення будь-якого розміру на теплому одязі, легких речах, спецівках, текстильних наборах тощо. Комп'ютерна вишивка буде мати гарний вигляд на жіночих та чоловічих:

  • куртках;
  • футболках, поло;
  • сорочках;
  • худі, світшотах;
  • кепках, шапках;
  • фартухах;
  • шкарпетки, футбольні гетри;
  • шорти;
  • сумках й іншому текстилі.

Одяг може бути пошитий з бавовни, поліестеру, еластану, лайкри, органічної бавовни, віскози, переробленого поліестеру та інших тканин. Інноваційні технології, які забезпечують якісну роботу машин, гарантують бездоганну вишивку не тільки на лицьовій частині, а й на виворітній. Там все дуже акуратно – без зайвих швів і обвислих ниток. Крім корпоративного одягу, ця технологія часто використовується для оформлення подарунків до свят для ділових партнерів. Художня вишивка, що поєднує логотип з цікавим класичним орнаментом, по-справжньому прикрасить кухонні набори з якісного текстилю.

Секрети технології

При замовленні машинної вишивки дизайн розробляють на комп’ютері, там же вибирають розмір вишивки, кольори ниток, тип стіжків. Потім визначають місце на одязі, де будуть вишивати: на спині, на грудях, по центру, ліворуч, праворуч тощо. Коли всі ці питання узгоджені, починають нанесення. Вишивку виконують автоматичні машини, оснащені голками з нитками різного кольору. Процесом керує комп’ютерна програма, яка задається дизайнером. Вишивання під контролем комп’ютера виконується з хірургічною точністю – візерунки та орнаменти мають ідеальні розміри й форми, написи виконуються з високою роздільною здатністю, можна розрізнити найдрібніші деталі.

Виконання замовлення включає кілька етапів:

  • створення дизайну;
  • підготовка макета;
  • написання програми – задається кількість ниток, щільність вишивки, а програма сама рахує кількість стібків;
  • підготовка вишивальної машини;
  • фіксація одягу, на якому будуть вишивати;
  • вишивка під контролем програми.

У фіналі клієнти отримують якісну вишивку з чітким зображенням. Цей вид нанесення дозволяє замовляти різний тираж, можна робити ексклюзивні замовлення в одному екземплярі. Можливо, хтось вважає, що машинна вишивка – це ремесло, а не мистецтво, це не так. Створення дизайну – креативна й творча робота, яка дає неймовірні результати.

Переваги машинної вишивки

Машинна або комп’ютерна вишивка є найелегантнішим і найнадійнішим методом нанесення. Вишивальні машини останніх поколінь створюють неймовірні проєкти, іноді цей вид робіт називають татуажем на одязі. Дизайн звичайного логотипа можна значно покращити й удосконалити за допомогою підбору кольорів, стіжків, ниток. З вишитими елементами одяг стає ексклюзивним та оригінальним.

Переваги вишивки:

  • універсальне використання – використовується для брендування будь-якого текстилю (одяг, головні убори, рушники тощо);
  • довговічність – вишиті орнаменти, лого, написи довго не втрачають свій вигляд, на них не впливає спосіб прання, високі температури води та тип мийних засобів;
  • швидке виконання роботи;
  • якісна колористика – кожен проєкт виконується з застосуванням ниток насиченого кольору, які не вигорають і не тьмяніють;
  • точність всіх деталей – комп’ютерна вишивка не допускає відхід від заданого зображення;
  • креативність – кожний варіант цього методу брендування є неповторним оригінальним рішенням.

Вишивка не деформує одяг і не деформується сама. Це брендування, що забезпечує ефективну рекламу на одязі.

Шеврони й нашивки

Ще один підвид брендування – створення ексклюзивних нашивок і шевронів різної форми й розмірів. Шеврони та нашивки – вишиті елементи з текстилю, що кріпляться на одяг (на груди чи рукав). Найчастіше шеврони використовують військові, але у цивільних вони теж популярні. Призначення шевронів – виділити користувача і вказати його приналежність до певної групи. Ці елементи можна замовити під нанесення корпоративної символіки. Вони кріпляться на одяг різними способами:

  • нитками – пришиваються;
  • на липучки – шеврони на липучках можуть зніматися;
  • за допомогою термоклею.

Використовувати вишиті шеврони й нашивки досить практично. Їх завжди можна зняти зі старих речей і прикріпити на нові. Якісні шеврони з нашивкими мають охайний вигляд, бо їх обробляють оверлоком. Після такої обробки краї тканини не обсипаються, нитки не стирчать. 

Від орнаментів до логотипів

Промоодяг з вишитими логотипами та іншою корпоративною символікою виглядає ефектно й респектабельно. Він привертає увагу й запам’ятовується. Вишивка – один із кращих методів для соціальних комунікацій зі споживачами. Зображення, створене акуратними стіжками, схоже на ручну роботу, тому містить позитивну енергетику. Вишитий узор приємний на дотик. Особливо привабливо виглядають варіанти, зроблені в 3D техніці. Такі логотипи й символи мають об’єм та особливу фактуру. Еволюція класичного орнаменту в комп’ютерну вишивку пройшла досить успішно.

Замовити брендування якісного сучасного одягу методом вишивки завжди можна в компанії Євробізнес Україна. Ми пропонуємо професійний дизайн, оперативне виготовлення макета та вишивку на моделях під контролем комп’ютерної програми. У нас приємні ціни й мінімальні терміни нанесення.