МЕНЮ
Your Cart

Брендування RSS Feed

Рекламно-сувенірна компанія «Євробізнес Україна» пропонує широкий спектр з послуг брендування. Нанесеня лого вашої компанії на будь-яку поверхню швидко і якісно. Менеджери завжди готові проконсультувати та підібрати найкращий варіант нанесення на обраний сувенір або текстиль.

УФ-друк — технологія брендування сувенірів повноколірним зображенням з використанням УФ-твердіючих чорнил. Підходить для нанесення на пласкі та гладкі поверхні: папір, метал, кераміку, дерево, пластик, скло.

Переваги: стійкість, висока якість кольоропередачі зображення, висока швидкість нанесення, підходить для різноманітних матеріалів, велика площа нанесення.

Тиснення — нанесення брендування на продукцію за допомогою спеціального кліше, що залишає рельєфний відтиск. Підходить для рівних та гладких поверхонь: шкіра, штучна шкіра, картон/папір з ламінацією та без.

Переваги: довговічність, зносостійкість, велика площа нанесення, екологічність, презентабельний зовнішній вигляд.


Сублімація — повноколірний друк зображень на виробах зі спеціальним попердньо нанесеним полімерним покриттям. Підходить для таких матеріалів, як кераміка, фарфор, вініл, фаянс, скло, метал та текстиль.

Переваги: стійкий та високоякісний друк, довговічність, екологічність, висока деталізація зображення, ефект хамелеона (проявлення брендування під дією температур).

Смоляна шильда — виготовлення об’ємної наклейки за допомогою нанесення полімерного покриття на попередньо приготовлену плівку із зображенням. Підходить для брендування складних виробів з пласкою поверхнею: флешки, гаджети, сумки та рюкзаки, брелоки та ін.

Переваги: повноколірний друк, об’ємне зображення, привабливий зовнішній вигляд.


Цифровий друк — брендування за допомогою спеціальних цифрових пристроїв з прямим методом нанесення тонера або фарби. Підходить для виробів з паперу, плівки, текстилю.

Переваги: повноколірний високоякісний друк, яскраві, насиченні за кольором зображення з високим розширенням, невисока вартість при малих та середніх тиражах.

Термотрансфер — спосіб нанесення лого практично на будь-яку поверхню: від текстилю до скла. Зображення переноситься на товар за допомогою термоплівки або термотрансферного паперу.

Переваги: довговічність, швидкість друку, чіткість зображення, низька вартість, друк на будь-якій формі предмету.

Флекс — друк на текстилі за допомогою спеціальної ПВХ плівки, яка переноситься на поверхню за допомогою термопреса.

Переваги: стійкий друк, велика різноманітність кольорів та фактур плівок, друк на будь-якій частині текстильного виробу.

Шовкографія — універсальна технологія нанесення логотипу на промопродукцію з використанням фарби. Даний метод брендування підходить, практично, для будь-якого матеріалу: бавовна, нейлон, дерево, папір, поліестер, пластик, скло, еко-шкіра.

Переваги: довговічність, велика площа нанесення, різноманітність кольорів та фактур, друк на будь-якій формі предмету, невелика вартість друку.

18 May Тамподрук – ефективне нанесення зображень
0 921
Брендована сувенірна продукція та промоодяг завжди мають попит. Маркетинг любить, щоб торгові марки були впізнаваними. При нанесенні логотипів та корпоративної символіки на сувеніри, ручки, одяг, посу..
12 May Лазерне гравіювання
0 1076
Лазерне гравіювання – це нанесення стійкого зображення за допомогою сфокусованого лазерного променя. Так називають один із методів брендування товарів. Брендовані речі потрібні для сувенірів на заходи..
10 May Деколь: технологія нанесення брендування
0 1292
Державні та корпоративні свята, рекламні акції компаній та спонсорство різних масових заходів важко уявити без використання брендованої продукції. Керамічні кухлики, порцелянові та скляні чашки, та..
04 Jan Вишивка: елегантний спосіб брендування
0 1200
Вишивка на куртках, футболках, сукнях, іншому одязі – це не просто стильний елемент, а традиційна оздоба текстилю. Існує версія, що в українській вишивці прихований код нації. Хоч це не зовсім наукова..
Показано з 1 по 4 із 4 (1 сторінок)